?Damn it! How will I ever get out of this labyrinth

گابریل خوزه گارسیا مارکز، نویسنده کلمبیایی و برنده جایزه نوبل ادبیات کتابی داره به نام ژنرال در هزار توی خود یا همون " The general in his labyrinth"  که رمانی شرح حال روز های واپسین زندگی رهبر و آزادی خواه کلمبیایی بزرگ، سیمون بولیوار (Simon Bolivar) هست. گابریل مارکز از زبان بولیوار به عنوان آخرین کلمات پیش از مرگ سیمون بولیوار یا همون simon bolivar's last words جمله ای رو گفت که توی عنوان میبینید:

 ?Damn it! How will I ever get out of this labyrinth

و این ها از کلمات مورد علاقه من هستن که بیش از اندازه جالب و قابل تامل و عمیق هستن.

 

پ.ن: پیش نمایش متنیه که دارم روش کار میکنم.

  • The Author

باعث شد 2 دقیقه به فکر برم. زیباست.

من رو به بیشتر از دو دقیقه به فکر فرو برو جوری که بعد از چندین هفته هنوز بهش فکر میکنم. موافقم::))
پنجشنبه ۲۸ مهر ۰۱ , ۱۹:۴۲ 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --

همه‌ی عمرت رو توی مسیر پرپیچ‌وخم یه لابیرنت گیر افتادی و به این فکر می‌کنی که چطور یه روز ازش فرار می‌کنی و این‌که چقدر اون روز قشنگ خواهد بود و با خودت فکر می‌کنی که فکر آینده باعث می‌شه که بتونی ادامه بدی ولی هیچ‌وقت اون کارها رو نمی‌کنی. فقط از خیال‌پردازی‌هات در مورد آینده استفاده می‌کنی که از حال فرار کنی.

---

چطور خواهم توانست از این هزارتو بیرون روم؟

"مستقیم و سریع"

 

فقط یاد این دو بخش در جست و جوی آلاسکا افتادم و خواستم بگمش:)

لوکینگ فور آلاسکا یه شاهکار فاکیه::))))
پنجشنبه ۲۸ مهر ۰۱ , ۱۹:۴۳ 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --

مدتهائه که دارم به این فکر میکنم که راه خروج از هزارتویی که منو توی خودش گرفته چیه..

اتفاقا چیزی که میخوام بنویسم درباره همین هزارتوی درد و رنجه
پنجشنبه ۲۸ مهر ۰۱ , ۲۰:۲۱ |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~

این سنگین بود-

Pain*
پنجشنبه ۲۸ مهر ۰۱ , ۲۰:۲۳ مون چایلد (هیرای)

آدمای عمیق و دانا هستن که همچین حرفایی می‌زنن-

جالبه بدونی این حرف های بولیوار رو بعضی ها هزیان‌گویی پیش از مرگ میدونن تا آخرین کلمات=)

شنیدم می‌خوای Looking for Alaska رو پیک کنی برام؟:>

آدرس پستی تونو شِیر کن
نت ریده نمیتونم از لوکیشن استفاده کنم🦦
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Storm-Bringer

n+1مین وبلاگ~

I'm a wanderess
I'm a one night stand
Don't belong to no city
Don't belong to no man
I'm a hurricane
Hurricane_

Cause You Do Not Belong To Anybody But Yourself
Halsey_
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan